Especificacions tècniques
Motor

4 cilindres en línia de 1995 centímetres cúbics (84,00 mm diàmetre – 90,00 mm carrera), amb turbo

Potència

295 CV a 7000 rpm

Canvi

Manual de 5 i 6 velocitats

Transmissió

A les 4 rodes

Longitud

3900 mm

Amplada 1700 mm
Alçada 1360 mm
Distància entre eixos 2480 mm
Pes mínim 1120 kg

 

Títols
Pilots Miki Biasion 1988 i 1989
Constructors 1988 i 1989

El dimarts 1 març de 1988, dins el marc del 22è Ral·li de Portugal i de la mà de tots uns especialistes de la ronda portuguesa com eren Markku Alén i Ilkka Kivimäki i dels seus companys de formació, els transalpins Miki Biasion i Tiziano Siviero i els suecs Mikael Ericsson i Claes Billstam, feia el seu debut oficial en la màxima competició mundial el Lancia Delta Integrale., un auto més potent i més lleuger que el seu predecessor.

Ja en la ronda inaugural es va poder veure el caràcter guanyador de l'evolució, doncs els seus pilots aconseguirien imposar-se en 29 de les 37 especials cronometrades del programa, i a més a més Miki Biasion i Tiziano Siviero encapçalaven la classificació del primer fins al darrer tram.

En total, i defensant els colors de la marca torinesa, el Lancia Delta Integrale va estar en actiu al llarg de 18 esdeveniments de primer nivell mundial, els 9 que li restaven a la temporada 1988, 8 més en la temporada següent fins que va ser reemplaçat per l'Integrale 16V al Sanremo, i el Safari Rally de 1990, on per no incrementar la despesa, Lancia va preferir enviar-hi els cotxes que les dues temporades anteriors havien guanyat la ronda kenyana. Al llarg d'aquests 18 esdeveniments, els seus pilots aconseguirien un total de 13 victòries i 28 podis, pel que la seva relació de victòries per participacions era del 72,2 %.

Miki Biasion:

Portugal 1988, Safari 1988, Acròpolis 1988, Olympus 1988, Sanremo 1988, Monte-Carlo 1989, Portugal 1989, Safari 1989 i Acròpolis 1989.

Markku Alén:

1000 Llacs 1988 i RAC Rally 1988

Jorge Recalde:

Argentina 1988.

Didier Auriol:

Tour de Corse 1989.

Mikael Ericsson

Argentina 1989.