Especificacions tècniques |
Motor |
4 cilindres oposats de 1994 centímetres cúbics (92,00 mm diàmetre - 75,00 mm carrera) amb turbo i brida de 34 mm. |
Potència |
300 CV a 5500 rpm |
Canvi |
Semi-automàtic de 6 velocitats |
Transmissió |
A les 4 rodes |
Longitud |
4340 mm |
Amplada |
1770 mm |
Alçada |
1405 mm |
Distància entre eixos |
2520 mm |
Pes mínim |
1230 kg |
Acumulant tot un seguit de petits canvis que afectaven a un 90% dels components del cotxe, el dijous 16 de març de 2000 Subaru posava a disposició dels seus pilots oficials sobre la línia de sortida de l’especial de Baltar, primer tram cronometrat del 34è Ral·li de Portugal, el nou Impreza S6 WRC.
Aquests canvis anaven focalitzats a millorar el repartiment de pesos en el cotxe, permetent així una millor maniobrabilitat als seus pilots, una fita que Richard Burns i Robert Reid s’encarregaven de comfirnar en quan completaven el debut del nou model guanyant la ronda ibèrica, mentre que els seus companys de formació, els finlandesos Juha Kankkunen i Juha Repo, mostraven una cara totalment oposada en veure’s obligats a abandonar la cita per una averia en les seves suspensions.
Sent substituït al mes de gener de 2001 per l’S7 a la sortida del Ral·li Monte-Carlo, l’S6 va aconseguir acumular un total de 6 places de podi, de les quals 3 es corresponen a victòries, mentre va estar defensant els colors de la marca japonesa en les 11 cites que li restaven al calendari mundial de 2000, pel que la darrera versió 2 portes de la berlina compacta va aconseguir una relació de victòries per participacions del 27,3 %.
Richard Burns:
Portugal 2000, Argentina 2000, RAC Rally 2000.