Ogier-Ingrassia guanyaven ral·li i "Power Stage" obtenint la màxima puntuació possible a la cita helena.

Si bé la base del ral·li estava establerta en la població de Loutraki, a la provincia de Corint, l'arrancada al 57è Ral·li Acropolis es celebrava el dijous 16 de juny de 2011 en el seu lloc tradicional, als peus del Partenon de la capital grega, Atenes. La prova, setena cita del calendari d'un total de tretze tenia puntuabilitat per als calendaris del campionat del mòn de pilots, marques i S2000 aplegava un total de 42 inscripcions de les quals 41 van inciar la prova i 35 la van aconseguir finalitzar el 19 de juny de 2011 un cop completats els 348,80 km de recorregut distribuits al llarg de 18 especials cronometrades.

Podi número 100 el que aconseguien Loeb i Elena al mundial de ral·lis..

L'ordre de sortida a pista va tornar a ser clau en el ral·li helènic i Petter Solberg i Chris Patterson, que pilotaven un Citroën DS3 WRC privat van aconseguir marcar els 4 primers millors registres que els deixaven com a ferms líders per davant dels dos Ford Fiesta RS WRC oficials pilotats per Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila i Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen respectivament. En l'últim tram de la jornada, Latvala-Anttila trencaven el diferencial del seu Ford i perdien 3 minuts i mig alhora que tota opció a aconseguir un bon resultat.

També en aquest últim tram es van tornar a viure les aturades o alçades de peu per tal d'alterar la general provisional del ral·li i modificar l'ordre de sortida a pista de l'endemà, així doncs Sébastien Loeb i Daniel Elena que obrien pista, van veure com en aquest darrer tram pujaven des de la cinquena posició provisional fins la segona després de l'averia de Latvala-Anttila i que tan els seus companys d'equip Ogier-Ingrassia com Hirvonen-Lehtinen aixequessin el peu de l'accelerador per tal d'afrontar la segona jornada per darrera del campió alsacià.

En la segona jornada Sébastien Ogier i Julien Ingrassia van aprofitar a la perfecció que sortien a pista en quarta posició i ja en el primer tram celebrat es feien amb la segona posició i ja en el quart tram del dia, el primer després de les assitències, prendre el liderat a Petter Solberg i Chris Patterson, els quals tot i començar la jornada amb gairebé un minut d'avantatge amb els seus rivals, tampoc van poder contenir l'atac de Sébastien Loeb i Daniel Elena cedint-lis la segona posició una especial més tard.

Arribats a la última especial 15 segons separaven els dos pilots de Citroën i de nou, Loeb-Elena que obria pista va pagar els plats trencats, més encara quan des del parc tancat Ogier-Ingrassia rebia en tot moment els parcials dels seus companys d'equip i no a la inversa, això va facilitar que els provençals poguessin aixecar el peu i deixar-se avançar pels seus companys d'equip, que molt molestos per l'actitud del seu equip, haurien de tornar a obrir pista la jornada final.

Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen, malgrat estar a punt de colisionar contra dos arbres, van finalitzar la jornada a només 1 segon i mig de Petter Solberg i Chris Patterson, mentre que els seus companys d'equip a Ford, Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila tenien un altre contra-temps amb una averia en el seu turbo.

Així doncs en la tercera i última jornada es decidiria pràcticament tot amb 4 equips separats per tan sols 22 segons. Malgrat que Hirvonen-Lehtinen van ser els homes més ràpids de la jornada, el temps que aquests van aconseguir retallar als homes de Citroën van ser insuficients per guanyar la prova però si que els va servir per guanyar-se la darrera posició de podi. Entre els dos equips oficials de Citroën la lluita fraticida va continuar i tots dos equips es van alternar la primera posició després dels dos primers trams, per ja en el tercer tram Sébastien Ogier i Julien Ingrassia donar el canvi de líder definitiu que es mantindria fins a la finalització de la cita completant el recorregut amb 10,5 segons d'avantatge vers Loeb-Elena i 13,5 segons vers Hirvonen-Lehtinen.

A més, en el Power Stage, especial que otorgava 3 punts extra al guanyador, dos al segon i un al tercer, el Sébastien provençal es va imposar al Sébastien alsacià per milèsimes de segon pel que que Ogier-Ingrassia obtenien de la seva visita a Grècia la màxima puntuació possible.

Tot i l'esforç de la tercera jornada, Hirvonen-Lehtinen van haver de conformar-se amb el tercer lloc final.

En la categoria S2000 el ral·li va estar dominat en els seus primers compassos per la parella estonia formada per Ott Tänak i Kuldar Sikk fins que els per llavors líders de la general del campionat, patien una volcada en la segona especial cronometrada del segon dia deixant llavors el camí molt planer als finlandesos de Škoda Juho Hänninen i Mikko Markkula que acabarien guanyant el ral·li amb molta comoditat. A més la victòria va servir a Hänninen per situar-se com a lider per davant de Martin Prokop, el qual compartia el liderat amb Ott Tänak.

Victòria i liderat en la general per a Juho Hänninen i Mikko Markkula.

En la taula de la classificació general per pilots, tot i el més que palpable descontentament de Sébastien Loeb per l'actitud del seu equip, els segons llocs obtinguts a la prova i en la Power Stage servien al pilot alsacià per seguir gaudint d'un bon coixí de punts vers els seus oponents, dels que el més beneficiat era el seu company d'equip Sébastien Ogier, que no només es desenganxava de Jari-Matti Latvala, sino que a més tenia al seu abast a Mikko Hirvonen.

Pilot

Punts

Sébastien Loeb

146

Mikko Hirvonen

129

Sébastien Ogier

124

En el campionat de marques Citroën seguia tirant terra de per mig vers als seus màxims rivals per llavors, l'equip oficial Ford, mentre que per darrera d'aquests, l'equip Stobart Ford seguia traient profit de tenir dos cotxes en pista per només un de l'equip de Petter Solberg.

Constructor
Punts

Citroën

250

Ford

195

Stobart

87